Josefins Värld

Molo Feber

Kategori: Barnkläder

Jag har på något vis lyckats få Molo feber, Deras kläder har tidigare inte hört till mina favoriter, men nu då vi beställt en overall från Molo och jag inser hur jätte bra den faktiskt är så ska jag även ge deras kläder en chans, (Emma, undrar vem som smittat mig hihi)
 
Mio har ju sin jätte fina  vit/svarta "fluff fluff" overall från Mini Rodini, men jag insåg snabbt att den inte kommer hålla måttet på dagis (förlåt menar förskolan) så då fick denna flytta in hos oss:
 
 
Tänk mammas lilla bebispojke som snart går på förskola:)
 
Molo overallen har jag köpt hos min favorit butik Oii design och här finns LÄNKEN

Kommentarer

  • Therese säger:

    Hej,
    jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dej. Maila mg gärna på [email protected].
    /Therese

    2013-01-24 | 15:09:30

Kommentera inlägget här: