Josefins Värld

Hejsan...

Kategori: Vardag

Oj vad jag velar fram och tillbaka med bloggen, längesen jag skrev något nu och man kan ju inte annat än att bli glad då man tittar in här och ser att så många av er fortfarande tittar in för att se om jag skrivit något.
 
Jag har ju bloggat i så många år 5 år för att vara exakt och på något vis känner jag att det är dags att vända blad, ibland är det ju ett högt pris man betalar för att skriva om sig själv på nätet. Dessutom så har jag prioriterat min familj istället, börjat se detta med lite andra ögon. Jag är mycket hellre med kidsen och hittar på något istället för att starta datorn och posta ett inlägg.
 
En annan bidragande orsak är ju även såklart tiden, då jag inte är med min man och mina barn så jobbar jag. önskar mig helt enkelt fler timmar på dygnet, haha
 
Men som sagt även fast jag vet hur jag känner är det så svårt att bara släppa bloggen, Bloggen har gett mig så mycket, bland annat nya bekantskaper, och ett stort plus är ju att mina barn kommer att kunna läsa detta då de blir större och se tillbaka på vad vi gjorde dag för dag.
 
Jag har aldrig bett er läsare om någonting men nu vill jag gärna höra er åsikt, bör jag bara lägga ner bloggen eller önskar ni att jag fortsätter?
 
Massor av Kärlek till er!
 
/Josefin

Kommentarer

  • Victoria Hörnqvist säger:

    Jag tycker du ska fortsätta!!! Blir så glad när det har kommit ett nytt inlägg på bloggen.
    Kram Victoria

    2013-04-17 | 18:27:33
  • Frida säger:

    Jag tycker du ska fortsätta så klart :-) är så skoj att läsa om er <3 kram ps jag ska snart ringa dig ;-)

    2013-04-18 | 10:49:14
  • Kristina säger:

    Jag tycker det är roligt att läsa vad ni har för er men har full förståelse om du väljer att sluta. Jag tycker det är grymt roligt att se tillbaka på min egen blogg men ju äldre barnen blir ju mindre finns det att skriva tycker jag, därför jag skaffar nya bebisar ;)

    Vore roligt om du väljer att skriva nått inlägg då och då iaf ;)

    2013-04-18 | 22:19:44
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: