Josefins Värld

2013

Kategori: Vardag

Hejsan vänner!
 
Och gott nytt år! vi tog emot det nya året med nära vänner i Härnösand, tack för en underbar kväll!
Nu blickar vi framåt och hoppas på att 2013 har massor av spännande att erbjuda oss.
 
Jag tror på att 2013 kommer att bli ett fantastiskt år, Ett år som är ett helt oskrivet blad och det gillas, Nyårs löften hoppar vi över, men jag har ändå en hel del saker som jag gärna skulle vilja göra.
 
2013 är ju även året då min bebispojke börjar på dagis, närmare betämt på Tisdag, känns såklart i mamma hjärtat, samtidigt som jag längtar till jobbet och möjlighten att bara vara Josefin. året 2012 var jag verkligen mamma på heltid, med både tuffa perioder och såklart helt fantastiska stunder, att bli mamma är det bästa beslutet jag någonsin tagit. 2012 kommer jag även att minnas så länge jag lever då jag i September, veckan innan Mallorca fick magsjuka för första gången på 10 år och övervann till stor del min svåra kräkfobi, trodde aldrig att jag någonsin skulle lyckas! En klapp på axeln där till mig själv!
 
Mn nu säger vi med blixtar och dunder Välkommen 2013!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: