Josefins Värld

Så mycket att visa..

Kategori: Vardag

Urk vilken dålig bloggerska jag är!!
 
Massor av saker har ju hänt på sistone, lovade ju att visa bilder från systers möhippa sist jag skrev, och nu har det ju gått så lång tid att jag dessutom kan visa bilder från bröllopet, som var otroligt vackert. Vilken ära att få vara tärna och en sån stor del av Sofia och Uffes stora dag. Och på köpet har jag träffat massor av fantastiska människor. Lovar att visa bilder det har ni mitt ord på! problemet är ju bara att jag inte knäppte några bilder själv så jag måste snällt vänta på att jag blir tilldelade några ;) men som sagt de kommer..
 
Igår kväll var vi bjudna på 30 års fest hos min allra första vän, tack vännen för en otroligt trevlig kväll! Underbart att få gå på fest och faktiskt sitta ner längre än 30 sekunder ;)
 
Idag har jag hunnit med att dejta en av mina bästa vänner som varit i kalla Sundsvall i helgen, längtar tills vi ses i Sthlm om några veckor.
 
Men det absolut största som hänt på länge är att min prins idag börjat på simskola, första kursen och mamman är så stolt, han är så duktig. och så mysigt att göra detta på söndagarna. 
 
Imorgon ny vecka med nya möjligheter!
 
KRAM
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: