Josefins Värld

Värsta prommisen!

Kategori: Vardag

Godmorgon! Idag har vi startat dagen med att  skicka iväg Elias på utflykt med förskolan, Elias tycker det är jätte spännande och tydligen är det oerhört viktigt vad man har med sig för fika, hihi och tills idag skulle han absolut ha med sig små plättar.
 
Efter lämning så har jag och Mio varit på en prommis, var helt säker på att han skulle somna men icke, slutade med att jag fick bära honom typ 3 km, vägrade sitta i vagnen och skrek så om det var någon björn i närheten (de har sett björn här) så lär den ha flytt all världens väg haha, dessutom råkad jag putta iväg vagnen, medans jag bar mio lite för fort och vips så vällte den ner i ett dike. nacken och mina armar är som gummi och som det känns nu så lär det dröja länge tills vi går på prommis tillsammans ;) tills imorgon iallfall haha positivt är ju att jag iallfall gick nästan 7 km, kan inte säga exakt hur långt det blev då batteriet i telefonen tog slut och Runkeepern stannade... herregud, perfekt att man kan lugna ner sig med Ben & Jerry´s glass nu. för jag behöver väl inte ens skriva att han somnade så fort vi kom hem...
 
Fick en ny fleece (men herregud hur stavas det?) tröja av D igår, älskar den härliga lila färgen och till det mina Ray Ban solisar
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: