Josefins Värld

Pop

Kategori: ELIAS

Trots att solen skiner idag och det känns långt till vinter, så är det abolut dags att börja tänka på lite varmare kläder, vinterkläderna är inköpta till kidsen men mössor, vantar osv fattas fortfarande.
Igår var jag in på Pop och då fick lite smått följa med hem. jisses vad mycket fint det fanns där inne nu, speciellt till den minsta prinsen, den lite större prinsen är lite känsligare just nu.
Mina barn är i stort behov av underställ, och dessutom hade de jätte bra pris på det. så jag gjorde ett glädjeskutt i smyg då jag hittade rätt storlek till båda, älgmönster till E och färglatt mönster  till M. Köpte en sån där  flecce (hur var det med stavningen nu igen)  windstopper till Mio, på pappan i huset bgäran, han gillar dem ;) hihi
 
 
 
Jisses vilka kassa bilder.. nåja ni ser väl vad det föreställer iallfall ;)

Kommentarer

  • KisseGirl väntar smått igen säger:

    är det windfleecen? jag tycker de är gudomliga, jag en till mig själv med och jag kan säga att man klarar sig länge med bara den och med jacka över blir det varken knöligt eller för varmt. Jag skulle aldrig köpa någon annan fleece till mina barn! Muddarna gör ju att de kan ha dom i all evighet också.

    2012-10-03 | 15:44:30
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: