Josefins Värld

Pomp De Luxe

Kategori: ELIAS

 
Alltså jag har hittat ett nytt märke till kidsen som jag är helt såld på - Pomp De luxe. Blev bjuden till min vän på party för att se på kläderna, och det blev en hel del som fick följa med hem. bland annat jeansen och tröjan som E har på sig på bilderna. Behöver jag säga att det är dansk design på kläderna, de där danskarna vet verkligen vad de håller på med, vare sig det handlar om inredning eller kläder;) Priset på kläderna är dessutom ruskigt lågt, ja herregud när vår kollektionen kommer då står jag först på kö!
 
 

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Blev jättenöjd med det jag beställde, så hoppas ja får följa med på nästa party om du får nys om nåt!

    Svar: Det är klart att du får följa med, lovar att vara bättre sällskap nästa gång haha;) KRAMAR
    Josefins Värld

    2012-10-01 | 16:21:31
    Bloggadress: http://www.jessicaxo.blogg.se
  • KisseGirl väntar smått igen säger:

    Åh hitta skit snygga baggy byxor på deras hemsida, känner /vet du av någon säljare du kan tipsa om? Priserna var ju super och flickkläderna gudomliga ;) rackarns att man bara har pojkar!

    Svar: Hej! Men kristina vi håller ju tummarna för att du får en flicka denna gången hihi:) Jag var på Party hos grannen då jag köpte kläderna, Anna Uhlin heter hon som höll i partyt, men kan varna om att nästan alla storlekar var slut.. men kolla om du inte hittar Annas telefonnummer på webbsidan och ordna ett party:) Kläderna är helt underbara! KRAMAR
    Josefins Värld

    2012-10-01 | 21:32:00
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se
  • Sofia säger:

    vilken snygging

    2012-10-05 | 10:15:43

Kommentera inlägget här: