Josefins Värld

Helly Hansen jacka till salu

Kategori: Till salu

Lite rensning pågår här hemma, och jag har ju kommit på att det är bättre att någon annan får användning av det som jag inte längre behöver:)
 
Jätte fin Helly hansen jacka i brunt i strl M/L, en pälskrage följer även med. passar perfekt att åka skidor i, eller promenader, eller för att bara ha som vardagsjacka. pris? 400 sek, kan även skickas mot fraktkostnad. Maila mig på [email protected] om du är intresserad.
 
KRAM  SÅLD!
 

Kommentarer

  • KisseGirl väntar smått igen säger:

    Hur är den i stl? Stor eller liten? Hmm lite svårt att prova den i nuläget med stor mage passar inget ;) Jag ska fundera lite så hör jag av mig får vi se om den är kvar då.

    2012-10-18 | 16:35:20
    Bloggadress: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: