Josefins Värld

Tine K Brickbord

Kategori: Josefin Tipsar

En liten soffhörna har vuxit fram hos oss på övervåningen. Egentligen så tänkte vi bara ha vardagsrummet nere, men efter lite funderingar så fick det bli en liten vit soffa och tv i anslutning till matbordet, och det blev så bra, perfekt att kidsen kan titta på barn tv medans jag lagar mat.
 
Just nu har vi inget soffbord, eller jo ett gammalt från Ikea som jag avskyr, och drömmen vore ju ett brickbord från tine K. är bara lite orolig att det ska bli för stort eller för liet?  så nästa gång det blir en tur till huvudstaden ska jag titta på det.
 
Vita eller svarta ben tro?
 
När jag bestämt mig tänker jag köpa det här <--- LÄNK

Kommentarer

  • Erica säger:

    Svarta ben puppan :)

    2012-11-12 | 16:54:33

Kommentera inlägget här: