Josefins Värld

Syskonen Bus

Kategori: ELIAS

Ni kan vara så arga på varandra och retas tills den andra gråter och ibland tror mamman i huset att hon ska bli galen;), men dagar som dessa då ni bara kramar varandra, leker och Elias säger saker som - Mio, jag älskar dig lillebror. då smälter ju såklart hjärtat. Är så lycklig att jag har två barn. Två barn som jag hoppas kommer få en lika fin relation till varandra som jag har med min syster. Älskar er så oerhört prinsar , ord kan inte bekriva denna kärlek♥
 

Kommentarer

  • Niina säger:

    Kollar första gången här på bilder och vad skådar mitt öga! En lillan Nordman och en kille Pörtom Palmgrens =)

    2012-12-10 | 10:27:24
  • Niina säger:

    Nytt försök då, du kan glömma min fg kommentar! Så, ville bara säga att jag kollar bilder här och blev så himla tagen! Här finns det en lillen Nordman och en kille från Pörtom Palmgens! Härligt!

    2012-12-10 | 10:32:28
  • Niina säger:

    Nytt försök då, du kan glömma min fg kommentar! Så, ville bara säga att jag kollar bilder här och blev så himla tagen! Här finns det en lillen Nordman och en kille från Pörtom Palmgens! Härligt!

    2012-12-10 | 10:32:28

Kommentera inlägget här: