Josefins Värld

Nä men se det snöar....

Kategori: MIO

Men nu räcker det väl med snö? Nu är ju backen vit till jul som alla vill.. men något snökaos med 40 cm snö till har ni väl inte beställt antar jag? (om jag fick bestämma skulle gräsmattan få vara grön även på julafton..
 
Inatt har det varit Mios tur att ha hög feber. stackars liten som varit så sjuk det är dock inget man märker av idag... Elias och Mio bråkar och leker om vart annat, Elias har fullt med energi och hade nog med facit i hand varit redo för förskolan idag. Och lilla Mio ja han har minst lika mycket energi, eller är han bara totalt övertrött?
 
och mamman då? ja jag ska försöka ta mig ur pyjamasen, ja den är på ännu... sen lägga Mio och kanske sysselsätter jag och E oss med att baka knäck då babyn somnat?
 
Lite bilder på dagens Mio kommer här, Blir mycket bilder på M just nu då Elias vägrar vara med på bild, ja det ska vara om han är på rätt humör då vill säga ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: