Josefins Värld

Eames stolar

Kategori: Vardag

Nu har det börjar rycka i mina inrednings nerver igen... undrar om D känner samma? hihi
 
Hur som helst så har vi köpt nytt matbord för en tid sedan och då hittade vi inga stolar som vi ville ha men nu har jag hittat dem, åå vad jag älskar dem, så fina... ska se om jag kan provsitta dem då jag åker till Sthlm och se om de är lika sköna som fina?? blir en investering men för tusan om hundra år är det glömt ;) men först fira jul och sen börja med övertalningen av D :)
 
 
Finns hos www.rum21.se och länk finns HÄR
 
 
 
 

Kommentarer

  • Erica H säger:

    Vi köpte liknande på Boom till jobbet och de är väldigt sköna att sitta i. De har t o m lite "gung". Helt annan prisnivå dock, så livslängden kanske inte är detsamma.

    2012-12-25 | 11:40:02
    Bloggadress: http://gikas.blogg.se

Kommentera inlägget här: