Josefins Värld

Välkomna tillbaka!

Kategori: Vardag

Efter att ha "svikit" blogg.se är jag nu tillbaka, tillbaka för att stanna. Ibland måste man prova något annat bara för att inse hur mycket man saknar det gamla. Dessutom har jag ju bloggat här sen Februari 2008, rätt lång tid då man tänker efter:)  verkar inte få med mig mina inlägg från blogspot så jag länkar helt enkelt till den bloggen här på sidan.
 
Mitt bloggande har ju varit uselt under sommaren, och helt ärligt så har det varit så skönt, att blogga tar ju otroligt mycket tid och dessutom får jag lätt dåligt samvete då jag inte hinner uppdatera, så kära vänner ha tålamod med mig, vissa dagar öser jag inlägg och andra dar blir det kanske helt tyst. Har ju som sagt en nyss fylld ettåring som är typ all over the place hela tiden och en blivande femåring som har otroligt mycket saker för sig och oändligt mycket energi hihi jag är helt enkelt en vanlig tvåbarns mamma, som oftast önskar att det skulle finnas 4 timmar till på dygnet:)
 
 
Önskar er för sista gången i historien er välkommen hit!
 
KRAM
 
Liten Mio bus testar änglavingar♥
 
 
Ps. Ny design är på väg, ni får stå ut me lite röda stjärnor och snöflingor som faller en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: