Josefins Värld

Måndagen!

Kategori: Vardag

Puh vilken dag det varit, högt tempo och det känns som att det jag gjorde imorse var igår. Lång dag med andra ord.
 
Mitt sjukhus besök var ju mindre roligt, men ändå skönt att få det bekräftat, att jag har en kraftig bihåleinflammation som inte går över, trots tre penicillin kurer. Imorgon bitti ska jag vara där igen för spolning, blä.. shit vad ont det kommer göra. men jag har varit sjuk så länge, så länge att jag knappt minns hur det är att inte vara täppt i näsan.så lite längtar jag ändå ;)
 
 
Efter sjukhusvistelsen blev det en sväng på city för att vänta tills den värsta rusningstrafiken lagt sig. Hittade små uggisar till Mio på Hm och lite saker till oss andra.
 
Undrar om alla sitter klistrade framför tvn nu och tittar på Dallas. jag hade planerat att också  se men kidsen var alldeles för vilda, och att få dem att somna gick inte direkt på 10 minuter. Men nu äntligen sover de och jag ska krypa ner under täcket och drömma hemska drömmar om nålar som går igenom näsbenet, fy fan! Jag kommer att överleva morgondagen... *postiva tankar, Josefin*
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: