Josefins Värld

Hösten kryper sig på..

Kategori: Vardag

Visst är det väl så? Vinden är kallare, man känner helt enkelt att det "luktar" höst. Mysigt är det då kvällarna blir mörkare och man kan tända massor av ljus och mysa ner sig i soffan. Butikerna är fyllda med nyaste höst modet, och aldrig på året gör jag av med så mycket pengar som på hösten. Undrar varför det är så otroligt roligt att handla höst kläder, både till mig själv och kidsen. Hösten har blivit en av mina favorit årstider, eller egntligen har det alltid varit det, men på senaste tiden har jag bara förknippat hösten med sjukdomar och elände, men vet ni, det har jag nu kommit över. Välkommen hösten!
 
Trots allt detta kan jag inte sluta önska att tiden ska stanna för en liten stund, sista sommar månaden för iår...
 
 
Idag har det regnat i Sundsvall, men vi har haft en toppen dag ändå. Jag och Mio startade dagen med en prommis i regnet. På eftermiddagen var Elias bjuden på kalas hos en kompis, och kvällen har bjudit på lite shopping och middag hos mommo och moffa. dagen rätt kortfattad.. hihi
 
Imorgon sparkar vi igång första veckan efter semestern, Elias ska på dagis, Daniel börjar jobba, och för mig och Mio börjar vardagen hemma ensamma, dessutom måste jag göra ett besök på sjukhusets röntgen avdelning imorgon. inget allvarligt, har bara problem med bihåleinflammationer som bara kommer igen och igen och igen...
 
 Min finaste prins på väg på kalas idag.
 
 
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Snygging

    Svar: Saknar er!
    Josefins Värld

    2012-08-20 | 20:36:52

Kommentera inlägget här: