Josefins Värld

Vitt & svart

Kategori: Hemma hos oss

Vitt & svart här hemma är verkligen min melodi, känner att våran vita lantliga stil håller på att försvinna, och glad är jag för det, jag vill inte ha det som alla andra har det hemma, den lantliga stilen har verkligen exploderat, för mig känns det uttjatat, vitt kommer jag alltid att ha men de riktigt gamla (lantliga)möblerna och sakerna ska jag bevara på ett säkert ställe;) Mitt hem vill jag ska bestå av inrednings detaljer som jag älskar, spelar ingen roll hur de ser ut egentligen bara de är personliga - för oss,  ja ni fattar, jag är helt enkelt trött på allt gammalt lantligt *skratt*

lite bilder på mitt kök som jag är riktigt nöjd med, skulle inte göra något anorlunda om jag fick chansen.









Kommentarer

  • Erika säger:

    Hej Josefin! Men gud vad fint ni verkar bo !Tack för en mycket trevlig fika idag, det gör vi om snart :-) Kram från mig och Alfred

    2011-09-08 | 14:23:36

Kommentera inlägget här: