Josefins Värld

Cooling och vi

Kategori: Vardag



Mammas cooling, så full av energi och glädje, nu har vi inte en lugn stund här hemma med blivande fyra åringen, det frågas mycket varför och hur, och mamman har aningen svårt att förklara allt ;) & viljan är definitivt av stål, tänk att vi får vara med på din resa, din resa till att bli vuxen.Lilla prinsen, kärleken till dig är oändlig♥

Hej!

Vill bara uppmärksamma er på att jag och Daniel är ett! Allt som är hans är mitt, och allt som är mitt är hans, det jag tycker tycker han oxå och tvärtom osv, Vi är helt enkelt ett, totalt sammansvetsade, om nu nån missat det *skratt* Nu antar jag att ni inte blev ett dugg förvånade över detta, men vissa behöver visst påminnas...

Hörs senare!

tjing!

;)

Kommentarer

  • Robin säger:

    Men Jossan, hur var det med momsen nu igen? Tror inte jag förstått det där riktigt.

    2011-09-21 | 13:20:10
  • Joss säger:

    Inte jag heller, undrar om vi känner någon som kan förklara ;) Så kul att du kom igår kväll, var du trött imorse? KRAM

    2011-09-21 | 16:00:13
    Bloggadress: http://www.mariajosefin.se

Kommentera inlägget här: