Josefins Värld

Onsdagen

Kategori: Vardag





Mina fina stor kille, tänk snart är det fyra år sedan du kom till oss, om du bara visste hur mycket vi älskar dig♥

Hej!

Idag har absolut inte varit någon bra dag, allt som kunnat gå fel har definitivt gjort det. Elias startade dagen med att ramla i trappen, sen brände han sig, mina nya byxor har gått sönder, mitt visa har inte fungerat, mitt fika sällskap avbokade, Mio har inte velat vara i vagnen och så vidare...

men för tusan allt kunde ju varit värre, fallet i trappen gick ju ändå bra och att han brände sig är ju nästan som bortglömt nu, mina byxor är det ju bara att  reklamera och visa kortet fungerar nog imorgon, kanske behövde det helt enkelt en time out;) och fika kan man ju göra vilken dag som helst, och att Mio inte velat vara i vagnen är ju trots allt rätt mysigt, jag menar bebisgos är ju det bästa som finns!

det gäller att tänka positivt,
Jag är definitivt en positiv människa, det kan ingen ta ifrån mig:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: