Josefins Värld

Sista veckan i September

Kategori: Vardag

Hej alla bloggisar!

Sista veckan i September har idag startat, nu är verkligen hösten här på riktigt.. Det betyder att vintern närmar sig. skulle behöva ta tag i vad Elias ska ha för vinterkläder, har funderat fram och tillbaka men kan inte bestämma mig riktigt. Dessutom vill Elias ha jacka och byxa och jag är aningen skeptisk, overall är ju så mycket smidigare att få på och dessutom kan ju ingen snö komma in i någon "glipa" återstår att se vad vi hittar på :)

Denna veckan fyller jag även själv år, närmare bestämt på Torsdagen, och jag är riktigt nöjd över vad jag lyckats med i alla mina 28 år, och självklart är jag mest stolt över mina barn. vem kunde tro att jag skulle vara gift och tvåbarnsmamma innan 30.

Jag har blivit en " vuxen" kvinna som har kämpat med att inte ta så hårt på saker och ting, helt enkelt bara skaka av mig saker som jag inte gillar allt ordnar sig till slut är mitt motto :) Relationer avslutas nya startas, har lärt mig att man alltid får ta konsekvenser av sina beslut, bra eller dåliga spelar inge roll, men huvudsaken är att man själv vet vem man är och inte tappar bort sig själv. Jag kallar mig själv ödmjuk! Att dessutom ha en man som alltid "backar" upp mig är inte fy skam heller.
Vilken underbar resa livet är!

Vilka Måndagstankar.. hihi

Nu ska jag och de bästa jag har i världen- kidsen njuta av det härliga höst vädret:)


KRAMAR



Kommentarer

  • Katja säger:

    Ebba du vet din guddotter! :P har hft byxer å jacka i två år nu och det funkar hur bra som helst men man måste tänka på å ha täckbyxer som går en bit upp på ryggen å en jacka med dragsko i midjan så kommer de inte in någon snö där de inte ska vara snö:) Pussisar!!

    2011-09-26 | 19:07:22

Kommentera inlägget här: