Josefins Värld

Vaken perioder

Kategori: Vardag

God morgon underbaringar!

Idag känner jag mig riktigt utvilad, kan det bero på att jag gick och sov  vid nio igår kväll?
Mio är inne i en lite mer vaken period nu på natten, fick han så skulle han definitivt tutta sig hela tiden, och eftersom han inte får det (hemska mamma, hihi)  så resulterar det i en vaken baby. Elias är oxå inne i en period då han vaknar ca två gånger och vill att jag ska komma in och kramas med honom, och självklart gör jag ju det, men jag törs erkänna att det blir ett väldigt spring, spring eller ammande :) Men vad tusan gör det? om hundra år är det glömt *skratt* vem är det som sagt att allt ska vara så enkelt jämt? ;)

Elias är på dagis idag och jag funderar på om Mio kanske har lust att hjälpa mig och baka? ;) lika bra att börja inför Elias kalas så slipper jag stressen på slutet..

KRAMAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: