Josefins Värld

Torsdag 6 Oktober

Kategori: JOSEFIN


Jag törs väl skriva att Danne är världens sämsta fotograf? ;)
Hur som helst ville jag bara visa er nya koftan från Lindex, så här såg jag ut igår definitivt inte idag då pyjamasen fortfarande är på.

Hejsan!

Vet ni, på senaste tiden har mina svimmningar kommit tillbaka, inte ofta men det händer. Jag tror även att jag vet vad de kommer ifrån, nämligen nacken, Jag har sovit som en kratta den senaste veckan på alldeles för osköna kuddar. Dessutom så är ju sängen oftast full av kids♥ och då försöker man ju ligga så stilla bara för att de inte ska vakna och jag tror att det är då nacken blir knas. I övrigt är ju kidsen jätte duktiga på att sova i egna sängar, men vissa nätter vill de bara vara nära (och det kommer de få vara så länge de vill) kan väl erkänna att jag är aningen lat på nätterna då det är så lätt att bara flytta över baby Mimmsi till oss istället för att sätta mig upp och amma för att sen lägga tillbaka honom i sin säng. Hur som helst så ska jag boka tid till en massör och se om det blir bättre.


Igår skrev jag bara ett inlägg och det blev ju tydligen helt fel *virrpanna* Baby Mimmsi fyller ju tre månader idag och inte igår, tur man har nära som håller koll på mig, skyller som vanligt på ammningshjärnan ;)

Jag längtar tills ikväll då jag ska på spinningen, hoppade ju över förra veckan då jag fyllde år. Men ikväll då tusan ska jag ge järnet:)

KRAM

Kommentarer

  • Cila säger:

    Jag började ju tvivla på mig själv när jag såg att du skrivit att Mio blev 3 månader igår och trodde att jag hade glömt Mayas 3-månaders dag :) Det där med att sova så stilla som möjligt, det gör jag också eftersom hon sover hela nätterna med oss... Men det är ju så mysigt och enkelt =)

    2011-10-06 | 12:16:56
    Bloggadress: http://c-alwaysontherun.blogspot.com

Kommentera inlägget här: