Josefins Värld

Helgen

Kategori: Vardag






Ny mössa från Chill Norway finns bland annat här

Hejsan Bloggisar!

Nu hade jag egentligen tänkt berätta om hur härlig våran helg varit, men jag är alldeles för slut, men kortfattat så har vi firat min födelsedag med nära och kära, det är verkligen en lyx att få ha så mycket härliga människor runt omkring oss, Tack alla♥


Kalasfirande mamma och baby Mimmsi:)


Finaste bilden på Elias idag då vi gick på "alleman ut".
Mumin muggen som han dricker ur har han fått av familjen Falk som bor granne med huset där min mormor och morfar bodde då de levde. Mio fick oxå en jätte fin present som jag ska visa senare. Att människor tänker på mina små kids gör mig så oerhört varm i hjärtat, Tusen tack familjen Falk, och det var så roligt att hinna träffas:)


Min älskade syster och jag, längtar redan tills vi kommer ner till Uppsala och hälsar på.

Ses imorgon

KRAM


Kommentarer


Kommentera inlägget här: