Josefins Värld

Tisdagen

Kategori: Vardag

Hejsan!

Jag befinner mig just nu i en trött period, kan det ha att göra med hösten? Eller får jag helt enkelt för lite sömn fast barnen sover på nätterna, borde kanske testa att lägga mig tidigare på kvällarna?

Ska iallafall passa på att suga in massor av energi i helgen, då vi ska göra saker som jag längtat efter så mycket, saker som dessutom mina älskade skatter kommer tycka är kul:) gud vad jag längtar!

Idag har prinsen fotografering på dagis, Elias blir alltid så bra på dagis korten så nu väntar jag med spänning för att se hur de blivit:) han tog på sig sin nya dinosaurie tröja imorse, vi är just nu inne i en dinosaurie period, riktig roligt då dinosaurierna faktiskt är intressanta:) Jag har till och med fått mig en egen, en flick- dinosaurie som blir kär i prinsens dinosaurier, spännande eller hur:)

Ikväll står barngympa på schemat, Elias tycker det är så roligt och sjunger sångerna hela tiden:) min duktiga prins, tänk snart 4 år♥

Ciao!


Dagens morgon prommis, jisses vad kallt det var idag på morgonen, tur att man investerat i en ny härlig parkas från JC, och finaste mössan från Chill Norway värmer mitt huvud, eller rättare sagt döljer min morgon frisyr;)


Mitt underbara lilla gosetroll, jag älskar mössan som han fått av Mommo. Idag är första dagen med nya åkpåsen, blev lite osäker för ett tag sen om jag gillar den eller rättare sagt materialet, men efter lite tänkande så får den stanna kvar:) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: