Josefins Värld

Om att städa

Kategori: Vardag


Fina rosorna som jag fått av mina prinsar och glaskupan på fot har jag fått av min svärfar

God kväll!

Nu är kaoset här hemma för dagen någorlunda återställt. Är det bara jag som har svårt att att acceptera kaoset som blir hemma då man har små barn? Jag skulle verkligen vilja ha ett skinande rent hem hela tiden men det är verkligen omöjligt. Ibland får man verkligen räkna till tio då man kliver på någon vass leksak eller en liten legobit, jisses vad ont det gör. Jag har nog ändå lite tur eftersom jag har en man som gillar att städa ;) och frågar jag nära & kära runt omkring oss skulle jag gissa på att de skulle säga att vi alltid har det städat. Detta är absolut inte ett problem men jag kan inte låta bli att fundera på städhjälp här hemma, kanske inte nu men definitivt då jag börjar jobba igen, eller så får jag helt enkelt acceptera att jag inte kommer lyckas med att ha huset i topp skick varje dag..

Ett av två barn sover och jag funderar på att krypa ner i badet, gjorde ett försök igår kväll att slappna av i badet men hux flux var badet fullt med underbaringar istället;) Jag är verkligen lyckligt lottad som har en sån fin familj♥

Denna veckan börjar massor av bra på tvn, jag kommer typ sitta klistrad varje kväll;)

KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: