Josefins Värld

Jeans & Birsta

Kategori: JOSEFIN





Jag älskar mina nya jeans från Circle of Trust, dessa kommer absolut bli favoriterna i garderoben.
Jag har köpt mina här inne.

Ciao!

Jag och kidsen som bara skulle ner snabbt till Bvc hamnade ute i Birsta efteråt. En riktig superhärlig förmiddag blev det. Vi passade på att fika, kolla lite i affärer, (länge var vi inne på leksaksaffären och tittade vad Elias önskar sig till födelsedagen) hann prata lite med mina arbetskamrater och nog törs jag erkänna att jag saknar dem och jobbet ;) men nu  ska ska jag vara hemma och njuta av mina kids, denna tiden kommer ju inte tillbaka. och det bästa i världen enligt mig är att vara mamma♥

Kanske ska jag nu ta tag i det här med att skura golven  och ha det skinande rent då maken kommer hem *skratt*

PÖSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: