Josefins Värld

God morgon

Kategori: Vardag


Hann med girl talk med en av mina bästa vänner igår kväll - Monica

God morgon!

Idag var det nära ögat att vi skulle missa Bvc, kom på det i sista sekund som tur är ska vi vara där klockan 11. det ska bli så spännande att se vad Mimmsi nu väger:)

Vet ni vad jag har lust med? jo att torka alla golven, det finns väl inget som luktar så fräscht som nytorkade golv, grejen är ju bara att då måste jag dammsuga först *jobbigt* ;)

En till postiv sak idag, jo bilen är klar. så skönt, äntligen! Gud vad jag saknat min pärla♥


Elias har hjälpt mig blåsa ut massor av ljus i helgen, jisses vad han längtar tills han fyller år:)


Ännu mera "ljusblåsning" med familjen från Härnösand


Dags att göra oss klara, det ser ju ut som att det blir en underbar höstdag med sol:)

KRAMAR




Kommentarer


Kommentera inlägget här: