Josefins Värld

Fredags mys

Kategori: Vardag

Nu ska Fredags myset alldeles strax dra igång här hemma hos oss. Vi ska alla ta en dusch, sen ska våra nya pyjamas på, tacos blir middagen och såklart massor av fredags gott till Idol senare:) Har köpt ett nytt ljus på Ikea- pepparkaks doft och det ska få brinna hela kvällen..

Jag älskar Fredagar...♥


Min fina Elias och vackra mamma på väg till Birsta för hårklippning.
Min mamma som är både vacker på utsidan och definitivt på insidan. Elias ville så gärna att mommo skulle följa med när han skulle klippa sig, och mamma ställer såklart upp. Jag önskar att jag hade haft så starka band till min mormor som Elias och Mio har till min mamma.
Tack för att du finns mamma♥

Och så här har jag visst sett ut idag:) klänning Monki och nytt halsband från Kappahl. älskar dessa stora halsband, och inte är de i vägen då jag ammar eller bär Mimmsi som alla långt hängande halsband är.


Mitt underbara gosetroll, kolla in ko armbandet.. om han gillar det? nja faktiskt inte.. *skratt*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: