Josefins Värld

----

Kategori: Vardag

Hejsan!

Här hemma är vi fortfarande förkylda, eller jag rättare sagt. Men trots förkylning så har jag och Mio (Elias har varit på dagis) varit på promenad med Jessika och hennes Elise. Jag och Jessika har gått gymnasiet tillsammans och vi har nog inte setts sen studenten skulle jag gissa, och nu har hon flyttat till samma område som oss, jag är jätte glad att hon tog kontakt och ville träffas. tack för en mysig pratstund och prommis, hoppas vi ses snart igen:)♥

Vårat hus är i kaos, det har blivit så stökigt så jag får inte ordning igen *skratt*. skulle behöva packa upp resväskorna från i helgen, men för tusan varför gör jag det inte bara.. *latmask!*
Håller dessutom på att göra iordning Elias rum, japp vi har gjort om det igen, förhoppningsvis för sista gången på ett tag:) och alla hans saker är typ utanför rummet.. herregud hur ska jag/vi få ordning här hemma, kan man ringa till nån tro? ;)

Ikväll möte på dagis, typiskt att det alltid är möte då jag behöver min man som mest.. skulle behöva åka till Birsta och köpa en säng till Mio, korgen börjar bli liten.. kanske kan jag lura med mig mamma som bärhjälp imorgon istället? :)

Nu ska min dator tydligen stängas igen, vilka älskade busungar jag har♥

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Tack själv, det var jättetrevligt! :-)

    2011-10-20 | 21:08:59

Kommentera inlägget här: