Josefins Värld

Vinterkläder

Kategori: Josefin shoppar


Ni vet ju att jag varit stressad länge över våra vinterkläder, men nu har vi i allafall fått en början.
Till Elias har jag funderat fram och tillbaka hur länge som helst men nu är ett set från Didrikson inhandlat som han kan ha på dagis, jag har köpt fleece tröja och varma strumpor från isbjörn of Sweden, men fortfarande saknas mössa och skor.
Mio har fått mjukis overall från Lindex och tossorna hittade jag på Vincent i Uppsala. Jag bara älskar prickarna på overallen, egentligen hade jag tänkt köpt en från Molo men då jag såg denna kunde jag inte låta bli.
Och mamman då? Hade ju tänkt köpa en Fjällräven men då min sponsor sa att den var super duper ful (Daniel;) så fick det bli denna från Peak istället, hoppas hoppas jag inte kommer frysa... Och pappanl själv då? jo han vill minsann ha en Fjällräven fast inte dun då;) *skratt*


God eftermiddag!

Idag har Elias varit på dagis och jag och Mio har haft en alldeles underbar förmiddag tillsammans med Jessica, Elice, Terese och Nelly.♥ sådana dagar är det verkligen så roligt att vara mamma ledig.
Tack för idag tjejor:)

Nu ska middagen snart börja lagas och sen ska prinsen på barngympan.

Full fart...

KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: