Josefins Värld

Sen sist

Kategori: Vardag

Men vad har hänt sen sist då?

Jo vi har gjort klart tv rummet nere, bara lite lister och småplock som fattas. vi har varit på shopping, varit på julskyltningen i city, firat sjuårig bröllopsdag, ätit massor av god mat, sett den första snön falla ( och även testat om det funkar att göra snöbollar i år oxå ;), matat fåglarna och de första domherrarna har äntligen kommit till Elias stora glädje, firat Daniels födelsedag, storhandlat mat osv kan ju fortsätta med listan hur länge som helst:)

Vet ni? i måndags hade jag världens tur dag, ni vet en sån där dag som bara inträffar typ vart tionde år;)
Började med att jag gjorde ett riktigt fynd i en webshop (en sak som jag verkligen vill ha), sen så har jag betalat in för mycket pengar tidigare på mina Telia räkningar (fråga mig inte hur det varit möjligt men så sa de på Telia) så då slapp jag betala något denna månad. Dessutom vann jag första pris på kanske Sundsvalls finaste barnbutik, Pirum parum, Vad vi vann? Jo ett Fleece set från Villervalla till Mio. Tack så jätte mycket för det Pirum♥

Just nu är Elias på dagis och Mio sover ute i vagnen, och jäg tänkte springa ner och ta lite kort på vårat renoveringsobjekt, så ska ni få se:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: