Josefins Värld

Måndag

Kategori: Vardag


♥Älsklingar♥

Idag är det Måndag och det betyder att Elias är ledig från dagis, och för att han inte ska tycka att jag och Mio är alldeles för tråkiga så har vi varit på promenad ner till biblioteket och lånat nya böcker.

Jag är super taggad inför den här veckan, riktigt varför vet jag inte, eller jo egentligen vet jag det, jag har nämligen hela veckan planerad och då menar jag inte med saker vi ska göra utan saker som typ att hela veckans matlistad är planerad och alla ingredienser finns hemma, jag älskar att planera;) och allt går ju så mycket lättare då, nästa vecka funderar jag på att testa "Linas matkasse".

Hoppas ni andra har haft en lika bra start på Måndagen som vi haft.

Nu börja skriva önskelista till tomten med Elias innan baby Mimmsi vaknar.

KRAM

Kommentarer


Kommentera inlägget här: