Josefins Värld

Kallt

Kategori: Vardag


stora skatten på väg till dagis imorse.


Hejsan!

Idag är det verkligen kallt ute. Jag och Mio gick på en promenad tidigare och jag som alltid brukar ha mössa struntade i den imorse av någon anledning? och jisses vad kallt det var.

Igår på förmiddagen följde jag och Mio med Elias och hans dagis på utflykt i skogen. och man kan ju inte annat än att buga och bocka till fröknarna, herregud vilket jobb de gör med barnen.
Hur som helst så frös Elias om både händer och fötter, så igår kväll efter att vi varit på utvecklingsamtal på dagis åkte jag iväg med mamma och köpte ett par goretex skor på Ecco till honom. ska bli spännande att höra i eftermiddag om han gillar dem. Ecco skorna har ju fått bäst i test på flera undersökningar, så nu återstår bara att se om de har rätt.

Funderar på om jag ska tvinga med mig kidsen i eftermiddag och åka och köpa fågelmat? pippisarna har visst slut.

KRAMAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: