Josefins Värld

Vart tog Lördagen vägen?

Kategori: Vardag

Efter en väldigt kämpig natt med en fruktansvärd smärta i ryggen/svanken så har jag varir trött idag, ändå har dagen gått i rasande fart.
Daniel har varit iväg på städdag på dagis och jag och Elias har försökt få lite ordning här hemma.
När Daniel kom hem drabbades jag av nån sorts shopping panik och eftersom att jag inte hade någon direkt lust att åka till Birsta och trängas så åkte vi till Nordljus, och efter att en diskhandduk och tre lyktor blivit inhandlade så lugnade shopping nerven ner sig aningen ;)

Just nu är Daniel ute och planterar ner stora tuijor som senare då de växt på sig ska fungera som insyns skydd. Elias sitter och tittar på tv med Ines samtidigt som de leker. och jag passar på att ta en paus framför datorn:)

Ikväll väntar en lugn kväll med Melodifestivalen!

KRAMAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: