Josefins Värld

Trötta..

Kategori: Vardag

Vi är nu hemma efter en mycket lång dag, Herregud vilken grej det blev av ett litet solrosfrö, Känner mig oerhört tacksam att Daniel kom hem igår kväll och var med idag, du är bäst älskling♥
Vad hemskt det är att se sitt barn bli alldeles borta av lugnande, och när Elias skulle ner på operation så åkte Daniel med honom dit ner,  tänkte att det är lika bra att jag går och fikar eftersom att jag är så rädd för nersövning och med en massa hormoner i kroppen så- ja ni fattar man är känsligare helt enkelt.

Allt gick jätte bra iallafall, solrosfröet hade åkt riktigt långt bak men det var inga problem att få bort det, och när vi hämtade prinsen på uppvaket så ville han bara hem och dricka saft och leka med Beyblade. Min tappra lilla prins, mamma och pappa älskar dig så oerhört♥

nu ser vi fram emot en natt med massor av sömn:)

Tack mamma för all hjälp vi fått av dig, både jag Elias och Daniel älskar dig massor♥

Ses imorgon!

KRAM


P.s Grattis Lennart på din stora dag, kul att vi hann träffas en snabbis på sjukhuset.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: