Josefins Värld

Silver schampo

Kategori: Josefin shoppar

Idag styrde vi våra näsor mot Birsta, ingenting särskilt skulle inhandlas förrutom blomjord och ett silver schampo till mig. Man kan ju fråga sig om folk blivit tokiga då det gäller silver schampo? de var slutsålda i precis alla butiker/frissor som jag besökte utom den sista,  kanske kan det ju ha att göra med att jag aldrig behövt använda det tidigare och inte märkt att det alltid är slut, eller så är det helt enkelt supermånga som blonderat sig nu till våren?
Men nu ska det iallafall testas, min frissa  Pernilla tyckte absolut att jag ska använda det lite då och då eftersom att jag inte vill att mitt hår ska gå åt det gula hållet.

Just nu gick mina prinsar ut i regnet i galon från topp till tå, Danne har nämligen lovat Elias att montera upp studsmattan... Jag tror oxå att jag ska trotsa regnet och gå ut och plantera ner en hallonbuske...

KRAM


Detta ska testas...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: