Josefins Värld

Morsdags middag

Kategori: Vardag

Ikväll har vi varit ute och ätit med mamma och pappa, jag som är så frälst vid havet hade gärna ätit på tex Lörudden  i Mellanfjärden eller dylikt, men eftersom att alla andra oxå  verkade vilja vara vid havet så var det såklart fullbokat överallt. Men då kom mammsen med bästa ideén att vi skulle äta kina mat, och så fick det bli, supergott, jag har länge velat gå dit men det har alltid kommit något i vägen.
Elias var som vanligt en solstråle och skötte sig galant, vet att jag skrivit det förr men jag är så glad att vi alltid låtit Elias följa med på allt sen han var liten, Några problem att uppföra sig då det gäller har han verkligen inte, självklart har ju han oxå bättre och sämre dagar men ikväll var allt optimalt:)
Efterrätten åt vi hemma hos oss eftersom jag bakat en cheesecake i morse:)
Tack mamma och pappa för bästa sällskapet♥ Och mamma, lilla mamma ingen är väl som du♥

Tack mina älsklingar för världens bästa Morsdag! Jag älskar er♥


På väg att åka till stan för att äta.
Kolla vad stor min mage blivit, imorgon går vi in i vecka 36:)

Härligaste kramen av världens bästa prins fick jag idag på restaurangen:)
Finns väl inga ord som värmer så mycket som:
-Mamma jag älskar dig♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: