Josefins Värld

Lördag

Kategori: Vardag

För första gången känns det som att helgen går i normal fart:) Det är ju till och med hela Söndagen kvar:)
Vi har haft två underbara dagar tillsammans med Sara & co, barnen har lekt massor och vi vuxna har hunnit med att bara vara och prata. Igår kväll åt vi grillat och satt uppe riktigt länge och pratade.

Idag Lördag vaknade vi alla upp till soligt väder så vi tog en soft morgon, sen styrde vi näsorna mot Birsta. Efter ett långt besök på Toy´s rus, vinkade vi hej då till Sara, Mats och Viktor, hoppas ni snart kommer igen♥

Jag prinsarna och magen fortsatte shoppingturen då Daniel ville ha nya kläder:)
Jag vet att jag kanske tjatar om det ofta men herregud vad jag älskar Daniel, Elias och bebben i magen,  Nu på kvällen har jag skrattat så tårarna runnit, Daniel kan verkligen få mig att dö av skratt♥

Dagens middag (skinkpaj) åt vi tillsammans med pappa/moffa då Mamma/mommo är i Uppsala. Jag har förresten skickat en beställning med mamma då jag visste att hon och Sofia skulle till sthlm och på NK, och tur var väl att det fanns det jag ville ha, ska visa er i ett annat inlägg:)

Nu har prinsarna tydligen planer på något vi ska göra, och ja Elias ska vara uppe länge med oss ikväll medans lilla familjen är samlad, på Måndag börjar allvaret igen...
Just nu ska jag absolut leva i nuet!♥

Ha en underbar kväll!

Kram


Mats, sara, viktor, Daniel och Elias på kvälls prommis

Mamma och prins i farten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: