Josefins Värld

Hej..

Kategori: Vardag

Denna veckan har bara svept förbi, Måndag till Onsdag har Daniel varit och jobbat i Norge, jag och Elias har haft fullt schema alla dagar då vi sytt och hängt upp nya gardiner i köket/vardagsrummet. Supernöjd är jag iallafall, ska absolut visa en bild senare:)

Igår Torsdag hade vi ju superhärlig väder, så jag och Elias var ute och hoppade studsmatta mest hela dagen:) När Danne kom hem passade vi på att så mina potatisar i mitt lilla land, medans Elias och Ines lekte, så roligt att Elias "bästis" bara bor på andra sidan häcken♥
På kvällen (alldeles för sent) åkte vi iväg och handlade inför helgen då min Svägerska Sara & co kommer ikväll:)

Nu ska jag och Elias gå ut och hänga lite tvätt, sen ska vi bara ta det lugnt så vi orkar hela kvällen lång:)

Njut av Fredagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: