Josefins Värld

Fredag

Kategori: Vardag

Idag har jag varit hos Barnmorskan på morgonen, allt såg bra ut:) bebisen ligger fortfarande med huvudet ner, men är ännu rörligt, magen ligger precis på kurvan och hjärtslagen låg på 150 slag/minut. mitt sf mått är 31.
Tänk vad fort tiden går, Daniel sa till mig igår kväll, tänk Jossan snart är bebisen här:) ja helt makalöst snart har vi en liten bebbe här hemma igen♥

Nu ska jag passa på att vila massor, jag ska ju till Frissan idag på eftermiddagen, känner mig helt ärligt riktigt nervös, kommer jag klara att sitta så länge? och vad händer om jag ramlar ihop där, eller att jag får kraftig hjärtklappning, Att lida av detta syndrom då man är gravid önskar jag inte ens min värsta fiende.. men som sagt envis är mitt motto och på ett eller annat sätt ska det gå, jag vill bli vårfin i håret! Bör tillägga att mamma har fullständig jour ifall att det händer något, mamma är bäst♥


Detta får bli en före bild på håret:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: