Josefins Värld

Dags för träning- eller inte :)

Kategori: Josefin shoppar

Har jag bästa karln eller vadå? Igår fick jag ett par efterlängtade Easy tone och en rosa Adidas tröja,  så nu ska jag försöka ta mig ut på några promenader och testa dem, tröjan tror jag att jag tänker använda mer som kofta till jeans, och skorna ska användas flitigt då bebben tittat ut:)
Tack älskling♥


Vi säljer ju dessa på jobbet oxå men inte i rosa, så därför blev de inhandlade på Stadium, ganska stora i strl upplever jag dem. Ska bli spännande och se om de tar något på rumpan? De flesta som jag känner säger att man mest får träningsvärk i vaderna. men vilket som är ju bra:)


Matchande rosa/cerise tröja till skorna.

Kommentarer

  • Erica säger:

    Världens skönaste skor!! =) fan va tajt vi ska bli ;)

    puss!

    2011-05-05 | 16:29:06
  • Joss säger:

    Ja jisses Erica vad vältränade vi kommer bli ;) Love you!

    2011-05-05 | 19:06:13

Kommentera inlägget här: