Josefins Värld

Blåsiga Torsdag och sjukling här hemma..

Kategori: Vardag

Idag blåser det verkligen, och just nu är det massor av mörka moln på himlen.. jag hade hoppats på lite blåst och sol så jag kunnat hänga ut lite tvätt:)

Vi har sällskap av en sjukling idag :( Daniel är hemma med feber över 39 grader( inte direkt första gången), så vi har stängt in honom i sovrummet, för att minska smittorisken ifall att det smittar.
Jag personligen tror att Daniel är något utarbetad, så en dag ,med massor av sömn kommer göra susen. Daniel måste verkligen sänka tempot en aning, det betyder att arbetsveckan har 5 dagar, som för de flesta andra, detta kommer jag vara stenhård med i fortsättningen! Vilken fru han har eller ur *skratt* ;) men för mig/oss är ju det viktigaste att han mår bra♥ Vi älskar dig pappa Danne

Jag och Elias ska som sagt låta Danne vila så vi går ut och planterar lite blommor:)

Njut av dagen!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: