Josefins Värld

Bestämd 3 åring

Kategori: Josefin shoppar

Eller rättare sagt 3 1/2 är han ju;) Men jisses vad bestämd Elias är, vi har länge letat efter ett par gympaskor till dagis, jag hade ju tänkt mig typ ett par puma eller dylikt med kardborreband, som går lätt och fort att få på, men icke sa nicke.. Elias tjatar bara om ett par röda converse. Jag har verkligen försökt dra på det länge och förklarat att han har ju blåa converse och de tar tid att ta på sig dem, men  efter massor av besök på olika skoaffärer så gav jag med mig och beställde ett par röda converse från Babyshop. men kravet var att vi även köpte ett par dagisskor och de valde han att inhandla på Skopunkten.
Var vi själva så här medvetna då vi var små om vilka speciella skor vi skulle ha? Elias har verkligen koll och han tar absolut inte på sig vad som helst.. Min lilla bestämda prins♥


Från Babyshop

Kommentarer


Kommentera inlägget här: