Josefins Värld

Babykorgen

Kategori: Mio i magen

Alldeles nyss ringde de från Barnens hus och berättade att vagnen kommmit, jag vill hämta nu!
Jag börjar verkligen komma in i det där stadiet ni vet när man bland annat får städmani hemma och vill få allt färdigt. Jag skulle så hemskt gärna vilja bädda i babykorgen, bara för att det ska bli så "verkligt" som möjligt, tänk snart är våran bebbe här, alla längtar, Elias som redan nu bara pratar om att han ska vara hos mommo och moffa när vi hämtar hem bebben. och det viktigaste av allt är ju att han och mommo kommer till sjukhuset med mercedesen utan tak när bebben kommit :) Jag älskar alla i min familj så oerhört♥


Jag längtar tills jag får bädda korgen, men eftersom vi har katter så ska jag vänta ett tag till så de inte tror att vi gjort en ny sovplats till dem:)

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Vilken söt babykorg!

    Skulle vilja veta var man får tag i en sådan, letar och letar efter olika korgar men hittar ingen så fin!

    Mvh Veronica

    2011-08-07 | 10:58:46

Kommentera inlägget här: