Josefins Värld

Åskväder

Kategori: Vardag

Är det bara jag som älskar åska tro? Finns inget mysigare än att krypa upp under täcket i soffan och bara lyssna och titta på himlen, ikväll hade jag ju dessutom sällskap av världens underbaraste prins som tyckte det var lika mysigt som mig:)
Kommer ihåg när jag var mindre en sommar och vi var i Schweiz, det är nog det häftigaste åskväder jag någonsin varit med om:)


Dagisavslutningen idag var jätte mysig och dessutom så hade vi ju sol hela tiden:) Fikat var jätte gott, vi åt bullar, tårta och varmkorv med bröd, stämmningen var absolut på topp och dessutom överaskade Danne oss med att ta ledigt en stund från jobbet och följde med♥

Ines och Elias fortsatte leka en stund då vi kom hem från dagis och jag hann bädda rent i sängen, sen begav vi oss till William & co eftersom Elias och han bokat in en playdate:)

Kvällen har bjudit på varma mackor och sällskap av mommo, och alldeles nyss (precis då jag skulle ringa honom) kom Danne hem från jobbet:)

Och nu har jag en känsla av att jag missar en massa bra på tvn...


Busunge på dagis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: