Josefins Värld

Onsdag i Tempo

Kategori: Vardag

Denna dagen har verkligen gått i supersnabbt tempo. Daniel skjutsade Elias till dagis imorse, och jag gjorde mig klar för att åka till barnmorskan. Allt såg bra ut och bebbens hjärta slog 148 slag/minut.  Nästa besök blir om två veckor då ska jag på sockerbelastning.
Jag har oxå hunnit med att ringa Försäkringskassan, bokat ett Blingo party,  varit på banken, bytt lakan i sängen, tvättat, åkt med mamma till jobbet och lämnat mina nycklar. hämtat prinsen på dagis osv.
Nu ser jag fram emot ett långt bad med en badbomb sen ska jag parkera mig framför tvn, är ju massor av bra att se på ikväll.

Vill oxå passa på att önska alla nya läsare välkommen hit :)

Kram



Efter dagis idag så passade vi på att njuta av det fina vädret och lekte lite ute. Nu är det verkligen dags att åka och köpa en cykel till Elias, det känns som att han är redo nu:)

Kommentarer

  • erica säger:

    Tog du hem conversen??

    Puss!!

    2011-03-31 | 00:19:36
  • Joss säger:

    Yes I did! Puss

    2011-03-31 | 10:31:17
    Bloggadress: http://www.mariajosefin.se

Kommentera inlägget här: