Josefins Värld

Helgen som gått..

Kategori: Vardag

Jag är verkligen superdålig på att blogga på helgerna, bara att inse, jag har tydligen för mycket att göra? eller är jag för slö? :)

Hela Fredag förmiddag hade jag super dåligt samvete för Elias eftersom att jag inte skulle kunna åka på Himlabadet :( och han ville ju så gärna vara med William. så vet ni jag trotsade svimningarna och ringde upp Ingela och frågade om vi kunde följa med ändå, och det fick vi självklart:) Hela badturen gick över förväntan och jag kunde faktiskt slappna av tack vare att jag visste att jag hade bra människor runt om mig som absolut hade tagit hand om mig om jag svimmat♥ Jag är så glad för Elias skull att vi valde att åka.

på Fredag eftermiddag (innan badet) fick vi mysigt besök av Elias farmor och farbror Axel. Vi hann prata ikapp oss och åt lite Morotskaka. Hoppas vi ses snart igen:)

I Lördags hade vi super duper bästa sällskapet av våra bästa vänner Erica och Robin♥♥ mer än så skriver jag inte om det, bästa Lördagen iallfall! We love you!

Igår Söndag hade vi playdate här med Ingela & co och Anne & co, jätte roligt :) Och eftersom det var mycket barn här igår så fikade vi marängswiss (stavas det så?) och isglass.
På kvällen kom Marcus med det bra förslaget att vi skulle äta pizza, perfekt avslut på kvällen!
Tack underbara vänner för igår♥

Vilken underbar helg vi haft...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: