Josefins Värld

Härliga soliga Onsdag

Kategori: Vardag

Idag blev jag och Elias så glada då Therese och Nelly smsade oss och frågade om vi ville följa med på en prommis. (självklart upplyste vi dem om att jag varit sjuk) och det ville vi såklart, super kul. Elias gillar Therese jätte mycket och var väldigt tydlig med att han skulle visa henne sitt nya rum :) Så härligt med nyfunna  underbara vänner, som dessutom bor ett stenkast från oss:)

Efter dejten fortsatte jag och Elias att vara ute och leka, eller Elias lekte och jag satte mig på en stol mot garageporten i solen och bara njöt, nu går det minsann åt rätt håll  med snösmältningen:)

Nu har vi lite paus under täcket i soffan, Elias tittar på barn tv och jag passar på att blogga...





Kommentarer

  • sara säger:

    hallå! nej klippa kort skulle jag aldrig, dock behövs luggen fixas på nått vis :-D de går inte att göra frisyr med håret de är bara ivägen :-P får se vad de blir med håret! :-)

    2011-03-09 | 09:20:50
    Bloggadress: http://viktorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: