Josefins Värld

God morgon :)

Kategori: Vardag

Jag vaknade redan vid fem i morse och hoppades att det skulle vara morgon,  hur tusan kan man vara pigg den tiden? Ville inte direkt klva upp heller så jag låg i sängen med mina prinsar till sju.

Nu är det full fart här. En morotskaka står i ugnen, jag hoppas nämligen på främmande idag :)

Så fort kakan är klar ska jag fråga mamma om hon kan följa med till Birsta, eftersom att jag inte kan köra bilen själv så långt och absolut inte med elias i bilen! Men vet ni inte ens mina svimmningar kan få mig på dåligt humör idag, jag ska njuta av varje sekund! :)

Vi hade egentligen planerat att åka med Ingela & Co på Himlabadet ikväll, men jag känner att jag ska prata med läkaren först, finns ju ganska stor risk för tryckförändringar, och att skrämma Elias med att mamma faller ihop det försöker jag undvika till varje pris. Men gud vad arg jag blir på mig själv och Elias som så gärna vill vara med William, hoppas att ni vill göra ett nytt försök en annan Fredag, *blink blink* Kanske testar vi nästa fredag??

Njut av Fredagen bloggisar!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: