Josefins Värld

God morgon nya veckan

Kategori: Vardag

Måndag idag betyder att jag och bebisen går in i ny vecka, 25+0 idag ♥ Tiden bara rusar förbi. Har ju fortsatt problem med mina svimningar så nu är jag sjukskriven tills i mitten på April :( Känns skönt att de äntligen vet vad som är fel iallafall...
I övrigt mår vi alla jätte bra, bebben kör cirkus i magen allt oftare och nu för första gången börjar jag känna mig "riktigt" gravid:) kanske är det för att vinterjackan börjar bli svår att knäppa ;) är så otroligt glad att pyret valde att flytta in, Vi längtar så oerhört efter dig♥


Idag ska jag försöka få ordning på Elias alla urväxta kläder som jag bestämt mig för att sälja på barnklädesloppis, hur tänkte jag egentligen då jag sparat allt? jag köper ju ändå alltid nytt.... Men nu tusan ska det bli ordning :)

En tur i det fina soliga vädret måste man ju oxå hinna med!

Kramar


Vår!
Blå pärlhyacint med ny kruka från Plantagen

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej! Jag tror det är en liten tjej som växer i din mage =)



    (med tanke på att du ska sälja pojkkläderna ;)

    2011-03-21 | 20:19:44

Kommentera inlägget här: