Josefins Värld

Åkpåse

Kategori: Mio i magen

Vet att ni är några som vill att jag ska blogga mer om vad jag köper till bebisen, grejen är den att vi inte köpt så mycket ännu. Vi har beställt en ny liggdel  och däck till vagnen (ni ska få se bild sen) men annars har det mest blivit lite småsaker. Denna Åkpåse från Laredoute har jag dock beställt och fått hem, det står i beskrivningen att den ska vara till bilbarnstol, men jag tänker använda den i vagnen. superbra pris dessutom, jag tror jag betalade 199 sek för den.
Och om jag köpte en rosa eller blå ska ni tids nog få veta ;)




Bilderna är lånade från laredoute

Kommentarer

  • sara säger:

    Jätte fin!



    vi har ju en jättefin som passar i bilstol som mats mamma stickade till oss, men vi bara använde den nån enstaka gång.



    tyvärr kanske de blir fel årstid för den för er för en sånn :-/ för den va verkligen super mysig!



    Nu måste vi ses snart!

    KRAM!

    2011-03-20 | 18:44:31
    Bloggadress: http://viktorsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: